Wednesday, August 10, 2011

Ode to Kylie Alanna Durney- Mafia Member

Ellie (8), Kylie (5), and Sagan (4)

Oh my precious girl how I love you so.
Your presence is felt in my heart though you live so far, far away.
I miss you. We miss you. It's hard I know.
We love you like a daughter, sister, Zanegood. We do.

When I called your name on Saturday, Kylie Alanna Durney! You called out, "Yes?"
My heart soared because you were with us once again.
Just for a short visit. So lovely to have you here.
Kylie Alanna Durney you are still a mafia member.
Member #2 of the Asian Mafia. The Three Musketeers. The Triad. The Angels.

How my heart misses you when you are gone. The love we feel for you is everlasting
My eyes mist and strain in holding back the tears. Our love for you. So strong.

We love you Kylie Alanna Durney. Carry that with you always.


0 comments: